Friday, October 3

Inspiráció

Úgy látszik ma, az egész délutános császkálás után (anyukámnak néztünk cipőt - minden feltöri a lábát. Persze nem kaptunk semmit. :( ) a kedvenc olvasott blogjaim inspirálnak. Bár Maison Martin Margieláról már de. is agyaltam, csak a munkahelyemen nem volt időm a blog szerkesztésre és írásra. "Dógozni is köll!"

A mostani inspiráció:
(Noori postja)

A cipőt már a bejegyzése előtt kinéztem, így ez csak olaj volt a tűzre.

Strange! Ismét elnézésedet kérem és a kígyód se nézzen ide! Sorry, sorry, sorry...



vintage Andrea Pfister kigyóbőr magassarkúja

8 comments:

  1. :-)))
    Ez a cipő igen Zsanis!

    ReplyDelete
  2. Zsanikám jelentem ha bejelentkezem a gmailes fiókom adataival akkor IS kéri, kell az ellenőrző betűk beírása... :-(

    Segítek átköltözni a blog.hu-ra! Már sokkal terjedelmesebb, régebbi blognál is segédkeztem. ;-)
    Please, ez a blogspot kukacoskodás a népszerűséged rovására is mehet, baby!

    ReplyDelete
  3. és ha regiznél Scala?! :)))))

    erről most nem mondok le, mert a kollegám ezt ajánlotta és én ilyenkor hűűűű vok! :)

    Köszi, a cipő tényleg nagyon az én stílusom! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:30 am CEST

    nagyon menne a Viktor&Rolfhoz :)))

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:59 am CEST

    üdv!
    Nagyon tetszik ez a cipő. És jelentem:végigolvastam az eddigi bejegyzéseidet. :)

    ReplyDelete
  6. köszi csajok! ;)

    Lumena, de jóóóóóó! :))))))))

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:52 am CEST

    tényleg zsani cipellő ez :-)

    de jól nézne ez ki akkor is, ha sima bőrből készült volna :-)

    (jaa, a bocsánatkérés természetesen elfogadva - kígyóka nevében is :D )

    ReplyDelete
  8. sziszegne rá biztos, ha látná!

    ReplyDelete

Share some love leave a comment!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ